Backpacking του προϋπολογισμού στο Χονγκ Κονγκ

εμφανίσαμε στο Χονγκ Κονγκ κατά τη διάρκεια ενός δραματικού ντους αστραπής που προκάλεσε λίγο αναταραχές στο αεροσκάφος. Η πυκνή ομίχλη και η βροχή φαινόταν σαν να μην χωρίζονταν ποτέ, αλλά στη συνέχεια βυθίσαμε τελικά κάτω από το γκρίζο σύννεφο καταιγίδας, ανταμείφθηκαν με εκπληκτική θέα στον ορίζοντα του Χονγκ Κονγκ. Φτάσαμε στο νησί Chep Lap Kok, όπου βρίσκεται το διεθνές αεροδρόμιο και πήρε ένα λεωφορείο στο Kowloon. Πολλές από τη μέθοδο δεν μπορούσαμε να δούμε καμία από τις δημοφιλείς απόψεις από τα παράθυρα του λεωφορείου, επειδή ήταν λερωμένα σε νερό που καταρρίπτονται από τον ουρανό σαν βρύση. Τέλος, η βροχή καθαρίστηκε αρκετά για να δει τα φωτεινά φώτα που μοιάζουν με το Βέγκας που αποτελούν τα οράματα του ατόμου της ευγένειας μητρόπολης.

Χονγκ Κονγκ ορίζοντας από το αεροπλάνο μας

Ελέγξαμε στο μικρό μας δωμάτιο στο New Kowloon Hostel στο Mirador Mansions. Υποθέτω ότι πρέπει να ξεκαθαρίσω τι “τα αρχοντικά” είναι για όσους δεν έχουν πάει ποτέ στο Χονγκ Κονγκ. Πολλά καταλύματα είναι πολύ πέρα ​​από τον προϋπολογισμό του backpacker στο Χονγκ Κονγκ, έτσι πολλοί ταξιδιώτες και ντόπιοι επιλέγουν να ζήσουν ή να μισθώσουν ένα δωμάτιο μέσα σε αυτά τα τεράστια κτίρια. Υπάρχουν δύο “αρχοντικά” στην περιοχή Kowloon τα αρχοντικά του Mirador, όπου μείναμε, και τα αρχοντικά του Chungking. Αυτές οι πανύψηλες δομές διαθέτουν πάνω από 1800 χώρους το καθένα όλα διαφορετικά στάδια μούχλας και αποσύνθεσης.

Το δωμάτιό μας δεν ήταν κακό. Οι άνθρωποι φοβούνται να πιστέψουν ότι όλοι οι χώροι εδώ είναι οδηγοί αρουραίων, καλυμμένα με μούχλα βόθους, αλλά στην πραγματικότητα υπάρχουν μόνο λίγες τοποθεσίες που αφήνουν τους χώρους τους να εμπίπτουν σε τέτοια χαλάρωση. Πολλά από τα “ξενοδοχεία” μέσα στα αρχοντικά διαθέτουν καθαρά δωμάτια με πλακάκια, με υπέροχα μπάνια και A/C, αλλά όλοι οι χώροι μοιράζονται την κοινή δροσερή μυρωδιά που φαίνεται να προέρχεται από τις ρωγμές στους τοίχους και στο πάτωμα. Το δωμάτιό μας στο New Kowloon ήταν αξιοπρεπές, αν και περίεργο σχήμα, με μερικά στενά κρεβάτια, A/C, μπάνιο και ένα παράθυρο προς τα έξω. Αλλά το δωμάτιο είχε μια μυρωδιά που φαινόταν να πάει μακριά όταν έσκασε τα πόδια των ποδιών και μαξιλαροθήκες στο διάδρομο. Μετά το δωμάτιό μας στη Βηρυτό θα μπορούσαμε πιθανώς να είμαστε ικανοποιημένοι σε μια παραγκούπολη.

το μικρότερο ντους στο New Kowloon Hostel
Το πρώτο μας δωμάτιο στο New Kowloon Hostel

Είχαμε έναν καλό ύπνο και ξύπνησα το πρωί για να ξεκινήσουμε την ημέρα μας. Προς έκπληξή μας, η βροχή είχε εκκαθαριστεί και ο ήλιος λάμπει! Μια καλύτερη μέρα για να επιθεωρήσετε τον δημοφιλή ορίζοντα και ίσως να πετάξετε όσο το ύψος της Βικτώριας για να δείτε μια θέα στην πόλη. Συσκευάσαμε τα πράγματα μας και ετοιμάσαμε να βγούμε για την ημέρα, αλλά σύντομα ανακάλυψα ότι το δωμάτιό μας είχε κλείσει για τη νύχτα και δεν ήταν σε θέση να μας δώσουν άλλο. Εμφανίσαμε κατά τη διάρκεια των διακοπών της Ημέρας Εργασίας στο Χονγκ Κονγκ και γίνεται εξαιρετικά απασχολημένος. Περάσαμε τις επόμενες δύο ώρες περιηγώντας απελπισμένα τα αρχοντικά για ένα δωμάτιο χωρίς αρουραίους που θα μπορούσαμε να αντέξουμε. Ευτυχώς βρήκαμε ένα που παρέχεται στον οδηγό μας και επιθεωρήθηκε στον κοσμικό ξενώνα. Το δωμάτιο δεν ήταν τόσο αισθητικά ευχάριστο όσο το New Kowloon, αλλά δεν είχε τη μυρωδιά του βρώμικου υπογλυκαιμία, έτσι ήμασταν χαρούμενοι. Η Cosmic μας βοήθησε επίσης να διαλέξετε τη βίζα της Κίνας που μας έσωσε πολύ καιρό στην πρεσβεία. Τελικά πήραμε να βγούμε έξω και να επιθεωρήσουμε την πόλη γύρω στις 11 π.μ., οπότε κάποια σύννεφα είχαν μετακομίσει και κατέστρεψαν τις δυνατότητές μας να βλέπουμε απόψεις από την κορυφή της Βικτώριας. Κανένα πρόβλημα, όμως, υπάρχουν τόσα πολλά που πρέπει να εκτελέσουμε στο Χονγκ Κονγκ, απλά επιλέξαμε έναν χάρτη και ξεκινήσαμε στην πόλη. Πρώτα κατευθυνθήκαμε απευθείας για το νησί του Χονγκ Κονγκ. Μερικοί άνθρωποι μπορεί να συγκλονιστούν ότι το Χονγκ Κονγκ περιλαμβάνει στην πραγματικότητα ένα μικρό αρχιπέλαγος των 234 νησιών. Ελέγξαμε τέσσερα σε γενικές γραμμές, οπότε υποθέτω ότι θα μπορούσατε να πείτε ότι έχουμε πολύ ανατεθεί σε αυτό το μικρό αυτόνομο κράτος. Πήγαμε στο πορθμείο που κοστίζει δολάρια ΗΠΑ 2 Χονγκ Κονγκ στην κάρτα Octopus και βγήκαμε στα κυματιστά νερά του λιμανιού της Βικτώριας και τελικά βάζαμε το πόδι στο ίδιο το νησί του Χονγκ Κονγκ.

Ο ορίζοντας του νησιού του Χονγκ Κονγκ από το σκάφος του αστέρι

Κατευθυνθήκαμε απευθείας για τα κεντρικά μέσα επιπέδων, το μακρύτερο καλυμμένο σύστημα κυλιόμενων σκαλοπατιών στον κόσμο! Γενικά, απλά ανεβαίνετε και ξεκινήστε την ανάβαση στο λόφο, αν θέλετε να πάτε σε έναν συγκεκριμένο δρόμο για να κάνετε κάποια ψώνια απλά βγείτε από την κυλιόμενη σκάλα στο δεξιό οδικό σημάδι και συνεχίστε με το περπάτημα. Είναι στην πραγματικότητα μια πραγματικά εκπληκτική (και εύκολη) μέθοδος για την επιθεώρηση της περιοχής.

Νικ στα μεσαίο επίπεδο κυλιόμενων σκαλοπατιών

Βγήκαμε στο ναό Wong Tai Sin για να επιθεωρήσουμε κάποιο τυποποιημένο ταοϊστικό σχέδιο και πολιτισμό. Ο ναός ήταν ενδιαφέρον, αλλά το άρωμα των 4000 μπαστούνι του θυμιάματος καύσης κατέληξε να είναι λίγο υπερβολικό, έτσι φύγαμε από το ναό για να βρούμε λίγο γεύμα. Κάναμε μια απόφαση να σταματήσουμε στο πρώτο πολυάσχολο εστιατόριο που είδαμε, το οποίο κατέληξε να είναι ένα μεγάλο κομμάτι noodlE SOUP SHOP. Πήραμε ευχαρίστηση στο γεύμα μας με ένα νόστιμο και χαμηλού κόστους San Miguel ($ 1), υποθέτω ότι δεν είμαστε πλήρως έξω από τις Φιλιππίνες ακόμα.

MA & PA Μαγειρεύοντας μερικά νόστιμα noodles για το μεσημεριανό μας

Στη συνέχεια, πήραμε το τρένο στην περιοχή “μοντέρνων” όπου είναι όλα τα εμπορικά κέντρα και οι αγορές υψηλής μόδας. Η περιοχή ήταν πραγματικά πολύ ωραία, απασχολημένη αλλά ωραία. Υπήρχε μουσική στους δρόμους, και μια θεματική τέχνη της φτώχειας που ήταν αρκετά κινείται. Επίσης, σκοντάφτηκαμε σε μια εξαιρετικά αγχωτική αγορά δρόμου, όπου πωλούσαν τα πάντα από αστακό μέχρι αυτιά χοίρων. Το τμήμα των ψαριών της αγοράς ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρον, είχαν όλα τα είδη των ωκεανών από τους οποίους να διαλέξουν. Μέχρι αυτή τη φορά ήμασταν αρκετά εξαντλημένοι, είχαμε περπατήσει τακτικά για 6 ώρες και ήμασταν έτοιμοι για ανάπαυση, οπότε κατευθυνθήκαμε πίσω στο δωμάτιο για λίγο.

φρέσκα ψάρια και οστρακοειδή για αγορά στην αγορά

Μετά από ένα 30 λεπτό χαλάρωσε, φόρεσα έξω από τα περιορισμένα, λευκά πλακάκια όρια του κοσμικού μας δωμάτιο, οπότε κατευθυνθήκαμε ξανά. Αυτή τη φορά για να δούμε αν μπορούσαμε να πάρουμε τον εαυτό μας ένα τραπέζι στο λιγότερο ακριβό εστιατόριο Michelin με πρωταγωνιστή στον κόσμο. Κάθε άτομο που καταλαβαίνει για τον Gordon Ramsey, ή έχει το δίκτυο τροφίμων στο σπίτι, καταλαβαίνει ότι το αστέρι Michelin είναι ο μέγιστος οδηγός για τη διεθνή πρόστιμο. Εμφανίσαμε στο Tim Ho Wan μόνο για να δούμε μια σειρά από 20 περίπου δυνητικούς επισκέπτες. Φαίνεται σαν να περιμέναμε για λίγο, αλλά ευτυχώς τα συγκεχυμένα πρόσωπα και το λευκό δέρμα μας μας πήραν (και οι δύο άλλοι τουρίστες που περίμεναν) στο μπροστινό μέρος της γραμμής. Αγοράσαμε στο δρόμο, ενώ περιμέναμε με κιβώτια που ήταν δίπλα σε απροσδιόριστους κινεζικούς χαρακτήρες. Ευτυχώς μια τοπική κυρία που περίμενε επίσης στη γραμμή, μας έδωσε μια σύντομη περιγραφή των πιάτων και πήγαμε στο εστιατόριο με αυτοπεποίθηση ότι κάναμε κάποιες καλές επιλογές. Κάθισαμε και σύντομα στη συνέχεια, το τραπέζι μας καλύφθηκε με διάφορα, ατμομηχανή μπαμπού που υφάστηκε πιάτα.

απολαμβάνοντας το άθροισμα αθροίσματος

Delicious χοιρινό μπάρμπεκιου στο εστιατόριο Michelin Star
Μερικοί ήταν ζυμαρικά, μερικά ήταν αμυδρά ποσό, μερικά ήταν ζυμαρικά και όλα ήταν νόστιμα. Όντας ένα από τα πρώτα “πραγματικά” κινεζικά πιάτα τροφίμων, ίσως δεν μπορούσαμε να καθορίσουμε αν άξιζε ή όχι ένα αστέρι Michelin, αλλά δεν είχε σημασία, το φαγητό ήταν ελαφρύ, γευστικό και απολαυστικό. Αφήσαμε το εστιατόριο γεμισμένο στο χείλος, έπρεπε ακόμη και να αφήσουμε κάποιο φαγητό στο τραπέζι και ολόκληρο το γεύμα κοστίζει λιγότερο από $ 8 και για τους δυο μας! Τώρα μπορούμε να πούμε ότι έχουμε πάει σε ένα εστιατόριο με πρωταγωνιστή Michelin, και επειδή η ανατροπή είναι ενάντια στον τοπικό πολιτισμό, μπορούμε να πούμε ότι δεν είχαμε καν συμβεί. Ο Γκόρντον Ράμσεϊ τρώει την καρδιά σου έξω.

Ξεκαρδιστική πινακίδα!
Έξω από το εστιατόριο Michelin Star

Ο ξενώνας μας, κοσμικός ξενώνας στο Mirador Mansions
Crystal Design σε ένα από τα εμπορικά κέντρα

απασχολημένη διασταύρωση στο Χονγκ Κονγκ
Διπλό λεωφορείο σε μια πολυσύχναστη διασταύρωση στο Χονγκ Κονγκ

στο κέντρο του Χονγκ Κονγκ
Οδός στο Χονγκ Κονγκ λίγο έξω από την κυλιόμενη σκάλα περπάτημα

απασχολημένο Mac Store

στο κέντρο της πόλης

χώρος
Times Square

Νικ να υπολογίζει το σύστημα του μετρό
Εμπορική περιοχή υψηλού επιπέδου

Η αγορά veggie σε έναν παράδρομο στο Χονγκ Κονγκ
τηγανητά ζυμαρικά με wontons

Νικ Τρώω στο κατάστημα Noodle Streetside
θυμίαμα που καίει στο βουδιστικό ναό

Όπως αυτή η ανάρτηση; Κάντε το!

Αποποίηση ευθυνών: Οι κατσίκες στο δρόμο είναι συνεργάτης του Αμαζονίου και επίσης θυγατρικός για μερικούς άλλους λιανοπωλητές. Αυτό υποδεικνύει ότι κερδίζουμε προμήθειες εάν κάνετε κλικ στο σύνδεσμο στο ιστολόγιό μας και αγοράζετε από αυτούς τους λιανοπωλητές.